loading...
اپل یعنی سیب
arash 281 بازدید : 1102 پنجشنبه 17 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L 


قیمت : 4000000 تومان


برند : Casio


خرید پستی ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L 


قیمت ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L


 


نقد و بررسی تخصصی

ماشین حساب از آن دسته ابزارهایی است که به‌دلیل افزایش حجم محاسبات در زندگی روزمره بیش از پیش به آن نیاز می‌شود. ماشین‎حساب‎ها دارای انواع مختلفی هستند که برای انجام ساده‎ترین تا پیچیده‎ترین محاسبات ریاضی به‎کار می‎روند. همچنین ماشین حساب ها می‌توانند قابلیت نوشتن برنامه داشته باشند و یا نموادارهای مختلف رسم کنند. اما در یک طبقه بندی کلی، ماشین حساب‎ها به سه دسته ماشین‎حساب‎های ساده، ماشین‎حساب‎های علمی و ماشین‎حساب‎های قابل برنامه‎ریزی تقسیم می شوند که هر کدام کاربدهای متفاوتی دارند.

معرفی

 اگرچه با پیشرفت فناوری و  همه گیر شدن کامپیوتر ها در دنیای امروزی همه محاسبات پیچیده با استفاده از آن ها صورت می گیرد اما  از کامپیوتر ها در همه شرایط نمی توان استفاده کرد. علاوه بر این کوچک تر بودن و قابل حمل بودن ماشین حساب ها هم می تواند دلیل دیگری برای انتخاب آن ها به جای کامپیوتر ها باشد. ماشین حساب مدل DS-3l تاز ماشین حساب های ساده شرکت کاسیو اسات که دارای امکانات مناسبی است. در ادامه به بررسی ویژگی های این ماشین حساب می پردازیم.

طراحی

ماشین حساب DS-3L  با بدنه ای پلاستیکی و به شکل یک مستطیل طراحی شده است. بدنه این محصول طوسی رنگ است. کلیدهای ماشین حساب با اندازه بزرگ و با فاصله مطلوبی از هم قرار گرفته اند که سبب استفاده راحت تر از آن شده است. قسمت بالای ماشین حساب با شیب ملایمی همراه شده است. به این ترتیب صفحه نمایش هم با کمی زاویه روی ماشین حساب قرار گرفته است تا کاربر دید مناسبی داشته باشد. همچنین این نوع طراحی باعث می شود تا انعکاس نور به صورت مستقیم باعث ایجاد مزاحمت در دیدن اعداد نشود. بالای صفحه نمایش این ماشین حساب پنل خورشیدی کوچکی قرار گرفته است که در کنار باتری ها به تامین انرژی دستگاه کمک می کند. در قسمت پایین صفحه نمایش، کلیدهایی قرار گرفته است که با حرکت دادن آن ها می توان کلیدها را در وضعیت های مختلفی قرار داد. البته این نوع کلیدها در کمتر ماشین حساب هایی دیده می شود.

صفحه نمایش

به طور کلی صفحه نمایش ماشین حساب ها می‌تواند به صورت single line یا به صورت multiple line باشد. در ماشین حساب های single line باید دستورات و عبارات محاسباتی در یک خط وارد شوند. این به آن معناست که عبارات محاسباتی نمی‌توانند به شکل نگارشی کتاب درسی وارد شوند. صفحه نمایش ماشین حساب DS-3L در ابعاد بزرگ طراحی شده است. این صفحه نمایشاز نوع تک رنگ و یک خطی است. البته در همین یک خط تعداد 14 کاراکتر نمایش داده می شود. اعداد در این ماشین حساب هم به صورت بزرگ نمایش داده می شود تا کاملا خوانا باشند. البته در ماشین حساب های علمی معمولا از صفحه نمایش های multiple line استفاده می شود که این قابلیت را دارند که عبارات ریاضی را بهتر و نزدیک تر به کتاب درسی نمایش دهند.

عملکرد

برای ماشین حساب DS-3L قابلیت های مختلفی در نظر گرفته شده است. در قسمت بالای ماشین حساب کلیدی قرار گرفته است که با استفاده از آن می توان تعداد اعشار اعداد را مشخص کرد. در قسمت سمت چپ این کلید، کلید دیگری قرار گرفته است که با آن می توان نحوه گرد کردن اعداد اعشاری را با توجه به عدد انتخاب شده در حالت قبل، تعیین کرد. در صورت که این کلید حرف F را نشان دهد، اعداد اعشاری بدون گرد شدن نمایش داده شده می شوند، در حالتی که روی حالت Cut  قرار گرفته باشد، اعداد اعشاری بعد از تعداد اعشاری که مشخص شده است، حذف می شود، در حالی که روی UP قرار داشته باشد، اعداد به سمت بالا گرد می شوند و در حالی که روی 5/4 تنظیم شود، اعداد اعشاری رو به پایین گرد می شوند. در قسمت سمت راست هم یک کلید با نام GT قرار گرفته است. در واقع GT مخفف کلمات Grand Total و به معنی «جمع کل» است. برای این کلید دو وضعیت ON و OFF در نظر گرفته شده است. در صورتی که این کلید در حالت ON قرار داشته باشد، نتایج حاصل پس از فشار دادن کلید «مساوی» به مقدار جمع کل اضافه می شود و در صورتی که در حالت OFF باشد به مقدار جمع کل، اضافه نمی شود.

برای این مدل از شرکت کاسیو، کلید HMS نیز در نظر گرفته شده است که اعداد را فرمت «زمان» نمایش می دهد. در این حالت اعداد مربوط به «دقیقه» با علامت «’» و اعداد مربوط به ثانیه با علامت «”» نشان داده می شوند.

نگاه کلی

ماشین حساب DS-3l محصولی از شرکت کاسیو است. این شرکت ژاپنی، سال ها است که در زمینه تولید ماشین حساب ها فعالیت دارد و یکی از برندهای معتبر در این زمینه به شمار می رود. ماشین حساب DS-3l در طبقه ماشین حساب های ساده قرار می گیرد اما از قابلیت های کاربردی متعددی بهره می برد و از ارزش خرید بالایی برخوردار است.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


ماشین حساب مدل DS-3L محصولی از شرکت «کاسیو» (Casio) است که در ابعاد نسبتا بزرگ و با دکمه های با فاصله از هم طراحی و تولید شده است. دکمه های بزرگ و با فاصله در این مدل موجب راحتی استفاده از آن شده است.همچنین این ماشین‌حساب به نمایشگری تجهیز شده که زاویه‌ دید مناسبی دارد و ارقام را نسبتاً بزرگ نمایش می‌دهد. صفحه نمایش ماشین حساب  مدل DS-3L امکان نمایش 14 را در هر خط جای داده است. تأمین‌ انرژی این ماشین‌حساب، از طریق باتری و پنل خورشیدی صورت می‎گیرد و با مجهزشدن به حالت خاموش خودکار، هنگامی‌که از ماشین‌حساب استفاده‌ای نمی‌کنید، خاموش می‌شود. این ماشین حساب دارای کلید‌های حافظه است که بسیار کاربردی هستند و با استفاده از آنها می‎توان یک مقدار را به حافظه ماشین حساب اضافه کرد و در معادلات، آنها را فراخواند. علاوه بر این کلیدهایی برای جمع کل، گرد کردن اعداد و نمایش آن ها به صورت زمان نیز تعبیه شده است.


 



تصاویر بیشتر


 



ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L
ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L
ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L
ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L


 


 



















مشخصات، قیمت و خرید ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L | دیجی‌کالا







خرید اینترنتی ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L و قیمت انواع ماشین حساب کاسیو از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ماشین حساب کاسیو با بهترین قیمت در ...








مشخصات، قیمت و خرید ماشین حساب کاسیو DS-3TS | دیجی‌کالا









رتبه: ۳ - ‏بازبینی توسط رسول علاییخرید اینترنتی ماشین حساب کاسیو DS-3TS و قیمت انواع ماشین حساب کاسیو از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ماشین حساب کاسیو با بهترین قیمت در ...







ماشین حساب ژاپنی DS-3L | شماره کالا : 11793637 - ایسام









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مروربسیار سالم و تمیز با گارانتی یک ساله فروشگاه | ماشین حساب | خرید اینترنتی با ... ماشین حساب casio. ۳۹۰,۰۰۰ ... ماشین حساب ژاپنی DS-3L | عکس 1 | 11793637.







ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L - کیا کالا







خرید اینترنتی ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L و قیمت انواع ماشین حساب کاسیو از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های ماشین حساب کاسیو با بهترین قیمت در ...








لیست قیمت ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L | ترب








‎ریال ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰
خرید ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L ، لیست قیمت ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L ، ارزانترین قیمت ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L ، تخفیف های ماشین حساب کاسیو مدل ...







لیست قیمت ماشین حساب کاسیو مدل DS-3B | ترب







خرید ماشین حساب کاسیو مدل DS-3B ، خرید CASIO DS-3B Heavy Duty Calculator ، لیست قیمت ماشین حساب کاسیو مدل DS-3B ، لیست قیمت CASIO DS-3B Heavy ...








مشخصات و ویژگی های ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L | دیجیتانو







برند : کاسیو دسته‌بندی : ماشین حساب نقد و بررسی اجمالی ماشین حساب مدل DS-3L محصولی از شرکت «کاسیو» (Casio) است که در ابعاد تسبتا بزرگ و با دکمه های با.








مشخصات - قیمت و خرید ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L - اداری ...







ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L با قیمت مناسب خرید بهترین ماشین حساب رومیزی کاسیو ماشین حساب DS-3L کاسیو خرید ماشین حساب رومیزی حرفه ای کاسیو | مشخصات ...








ماشین حساب رومیزی با کاربری بالای کاسیو Casio DS-3B







ماشین حساب رومیزی با کاربری بالای کاسیو Casio DS-3B - ابعاد: 189.5×140×40 میلیمتر - منبع تغذیه: باتری و سلول خورشیدی - گارانتی: یکسال گارانتی اصلی.











تصاویر بیشتر برای ماشین حساب کاسیو مدل DS-3Lگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











DS-3B | ماشین‌حساب‌های HEAVY DUTY | دفتر کار ... - Casio







مدل‌های جدید ماشین‌حساب‌های HEAVY DUTY با دوام و کارایی فوق‌العاده اکنون موجود هستند. ... پایه پهن لاستیکی ماشین‌حساب از لیز خوردن آن در حین کار جلوگیری می‌کند.








ماشین حساب کاسیو DS-3B - جیبی کالا









رتبه: ۵ - ‏۱ رأیماشین حساب کاسیو ds-3b رومیزی با کیفیت بسیار بالا و صفحه کلید بی صدا ماشین ... این مدل جایگزین مدل های کاسیو DS-3L , ماشین حساب کاسیو DS-2L میباشد.







Casio DS-120TV Calculator فروشندگان و قیمت ماشین حساب









رتبه: ۲ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۲٬۷۵۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۳٬۷۰۰٬۰۰۰ماشین حساب کاسیو DS-120TV Casio DS-120TV Calculator گارانتی ۲۴ ماهه لایف سرویس سفید. دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران · خرید اینترنتی. گزارش. 279,000 تومان.







مشخصات، قیمت و خرید ماشین حساب کاسیو مدل DS-3B | ...







ماشین‌حساب‌ «DS-3B»‌ ساخت شرکت «کاسیو» یکی از مدل‌های کاربردی این شرکت است. این ماشین‌حساب بسیار خوش‌ساخت از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره می‌برد و ...
وارد نشده: 3L








نحوه استفاده از ماشین حساب ساده کاسیو - آپارات







ویدئو آموزش نحوه استفاده از کلیدهای ماشین حساب ساده کاسیو، نحوه کاربرد این کلیدها ممکن هست در مدلهای مختلف ماشین حسابها تغییراتی داشته باشد. ویدئوهای بیشتر ...








ماشین حساب - خرید انواع ماشین حساب مهندسی و ساده | قیمت عالی







فروش جدیدترین مدل ماشین حساب ساده، علمی، رومیزی و چاپگردار با قیمت مناسب و تخفیف ... ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل fx-991EX ... ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L.








ماشین حساب شریعتی | فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا - Digikala







لطفا شهر و استان خود را انتخاب کنید. ماشین حساب شریعتی. برگزیده. عضویت از ۲ سال, ۵ ماه پیش. ۸۰ ٪ رضایت از کالاها. از ۳,۲۹۶ رای. ۹۹.۹ ٪. تامین به موقع. ۱۰۰ ٪.








ماشین حساب کاسیو (casio) - فروشگاه شریعتی







ماشین حساب کاسیو ژاپن مدل FX-3600PV. 297,000 تومان. ماشین حساب کاسیو مدل ClassPad II fx-CP400 به همراه راهنمای فارسی ...








خرید و فروش لوازم اداری در درب دوم، تهران - شیپور







ماشین حساب. ۴۵,۰۰۰ تومان. تهران، پاسداران / ۳ ... ماشین حساب casio مدل ds 3l. تهران، پاسداران / ۱ هفته پیش ... ماشین حساب کاسیو اصل نو. تهران، پاسداران / ۳ هفته پیش.








ماشین حساب - فروشگاه اینترنتی اکالاز - متفاوت بیندیشید







قیمت مناسب ماشین حساب. ... مشاهده جزئیات محصول 18,000 تومان. ماشین حساب کاسیو مدل fx 3600Pv Super FX ... محصول 36,500 تومان. ماشین حساب کاسیو مدل DS 3L ...








ماشین حساب Archives - صفحه 4 از 6 - یونی 7







ماشین حساب کاسیو مدل Fx-4500PA به همراه راهنمای فارسی. 225,000تومان خرید محصول · ماشین حساب کاسیو مدل DJ-120D Plus ... ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L.








گارانتی ۱۲ ماهه دایا سیستم | اینمال







ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L. 3,100,000 تومان خرید محصول ... ماشین حساب کاسیو مدل MS-6NC-GN. 85,000 تومان خرید محصول ...








لیست قیمت ماشین حساب در بازار - دلگرم







۷ بهمن ۱۳۹۸ - قیمت روز انواع لیست ماشین حساب در بازار شامل 150 مدل لیست ماشین ... و ماشین حساب Ti-Nspire CX CASتگزاس و ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L و ...








از آخرین تخفیفان‌ها مطلع باشید







ماشین حساب کاسیو مدل DS-2L. قیمت. ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان. مبلغ پولِ‌تو ۳۵,۰۰۰ تومان. بهترین قیمت ۳,۴۶۵,۰۰۰ تومان. 1 % پولِ‌تو. 1 % پولِ‌تو ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L.








ماشین های اداری - صفحه 2 - ادسرچ







ماشین حساب کاسیو مدل HL-820LU · ماشین حساب کاسیو مدل J-10ABK · ماشین حساب ... ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L · تلفن لیبوس مدل B368TS · ماشین حساب مدل kk- ...








کهن تحریر | فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا







ماشین حساب کاسیو FX-991 ES PLUS. (۱۱۳). ۲۵۰,۰۰۰ ... مداد رنگی 48 رنگ پیکاسو مدل Superb Writer طرح نیویورک. (۱۴) ... ماشین حساب کاسیو مدل DS-3L. ۴,۰۵۰,۰۰۰ ...








Under Construction | Random




ترجمه این صفحه


For Deutz Model F4l2011 · Forages Volume 1 An ... For Casio Fx 880p ... For Citroen Ds · Ford 4000 ... Ford 7 3l Idi Diesel Truck Parts 1988 1994 ... Forbidden Land Account Journey Tibet Landor ... For Kenmore Sewing Machine 158 330
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو