loading...
اپل یعنی سیب
arash 281 بازدید : 729 سه شنبه 22 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW 


قیمت : 734000 تومان


برند : Panasonic


خرید پستی تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW 


قیمت تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW


 


نقد و بررسی تخصصی

محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید از تلفن‌های رومیزی پاناسونیک است. تلفن KX-T2378MXW از دو خط تلفن پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند به خط دوم، دستگاه‌هایی از قبیل فکس، مودم، کامپیوتر و ... را وصل کند. این محصول کیفیت ساخت بالایی که شرکت پاناسونیک به آن شهرت دارد را به ارث برده است. با مجهز شدن تلفن KX-T2378MXW به جک هدست، کاربرانی که در اپراتورها مشغول به فعالیت هستند، می‌توانند به‌راحتی و بدون نیاز به نگه‌داشتن گوشی در دست، به مکالمه بپردازند. این دستگاه تلفن دارای 10 کلید تماس سریع است. در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

تلفن KX-T2378MXW کیفیت ساخت بالایی دارد و این مسئله را می‌توان تنها با لمس کلیدها درک کرد. این تلفن که از محصولات شرکت پاناسونیک است ابعاد 95 × 167 × 224 میلی‌متری دارد و به‌عنوان یک مدل رومیزی فضای چندانی را روی میز کار اشغال نمی‌کند.

 

گوشی  تلفن KX-T2378MXW  بسیار سبک است و در استفاده‌های طولانی‌مدت کاربر را دچار خستگی نمی‌کند. طبق معمول، کلیدهای شماره‌گیری این تلفن نیز در وسط دستگاه چیده شده‌اند اما برخلاف مدل‌هایی نظیر KX-T7716X کلیدهای تماس سریع در قسمت بالای کلیدهای شماره‌گیری قرار دارند. کلیدهای مدیریت خطوط تلفنی یک و دو در بین کلیدهای شماره‌گیری و تماس سریع واقع شده‌اند. نمایشگر تلفن KX-T2378MXW وضوح مناسبی دارد و شماره‌ها را بزرگ و خوانا نشان می‌دهد.

قابلیت‌ها

شرکت پاناسونیک مدل KX-T2378MXW را به دو خط تلفن مجهز کرده است و ازاین‌رو برای اماکن اداری و تجاری گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. این دستگاه فاقد منشی تلفنی است که می‌توان تنها نقطه‌ضعف آن دانست. با این تلفن می‌توانید تماس گروهی داشته باشید؛ به‌عبارت‌دیگر با دو مخاطب دیگر کنفرانس‌های تلفنی ترتیب دهید.

پاناسونیک این تلفن را به 10 کلید تماس سریع مجهز کرده است و کاربر می‌تواند شماره‌ی مخاطبانی که همیشه با آن‌ها در تماس است را به کلید موردنظرش اختصاص دهد و تنها با فشردن آن کلید مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن شماره‌گیری کند.

با مجهز شدن تلفن رومیزی KX-T2378MXW به اسپیکر و جک هدفون مکالمه‌ی هندزفری فراهم‌شده و کاربر می‌تواند همراه با رسیدگی به دیگر اموراتش، با مخاطب به مکالمه بپردازد.

برای نمایش شماره‌ی تماس دریافتی، این محصول به قابلیت کالر آی دی مجهز شده است. تنظیم ملودی تماس و بلندی صدا از منوی تنظیمات و کلیدهای جهتی که در پایین دستگاه قرار دارند، امکان‌پذیر شده است. وضوح صدای بلندگوی تلفن KX-T2378MXW جای سؤالی باقی نگذاشته و مکالمات باکیفیتی را رقم می‌زند. این دستگاه تلفن دارای کلید Dial Lock و اعمال محدودیت تماس Call Restriction است. سه باطری قلمی وظیفه‌ی تأمین انرژی این محصول شرکت پاناسونیک را بر عهده دارند.

تلفن KX-T2378MXW را می‌توانید از طریق خط 2 که دیتا محسوب می‌شود به دستگاه‌هایی از قبیل مودم، فکس و کامپیوتر وصل کنید.

نتیجه‌گیری

شرکت پاناسونیک تلفن KX-T2378MXW  را برای استفاده در اماکن اداری و تجاری معرفی کرده است؛ این دستگاه به قابلیت‌هایی نظیر جک هدفون، کلیدهای تماس سریع، قابلیت کنفرانس و ... مجهز شده تا بتواند نیاز این کاربران را برطرف کند. کیفیت ساخت در کنار قابلیت‌های متعدد و وضوح صدای مناسب باعث شده تا تلفن KX-T2378MXW به محصولی محبوب و پرطرفدار تبدیل شود. در یک جمع‌بندی می‌توان گفت این تلفن در برابر قابلیت‌هایی که دارد، با قیمت معقولی عرضه می‌شود.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


تلفن «KX-T2378MXW» ساخت شرکت پاناسونیک قطعاً در خاطرات کودکی شما حک شده است. حتی اگر این مدل نباشد شکل و شمایل این تلفن برای هرکسی بسیار آشناست. این تلفن با قابلیت پشتیبانی از 2 خط تلفن قابلیت برقراری کنفرانس‌های 3 نفر را دارا است. صفحه‌نمایشی که بر روی این دستگاه تعبیه‌شده است قابلیت نمایش 16 کاراکتر را به همراه ساعت دارد. بلندگوی دیجیتال و تنظیم صدای مکالمه از اولین امکاناتی بودند که در تلفن‌های پاناسونیک ابداع‌شده و آن‌ها را با نسل قدیمی تلفن‌ها متمایز نمودند. چراغی بر روی بدنه‌ی این تلفن تعبیه‌شده است که در مواقع زنگ خوردن گوشی چشمک می‌زند. این قابلیت مناسب کسانی است که در محیط‌های پر سروصدا فعالیت می‌کنند و ممکن است صدای زنگ خوردن گوشی را نشنوند. از دیگر امکانات گوشی می‌توان به قابلیت شماره‌ی گیری مجدد اتوماتیک «Automatic Redial» اشاره کرد. کمپانی پاناسونیک که پیش از این با نام شرکت الکتریکی و صنعتی ماتسوشیتا شناخته می شد؛ یک شرکت چند ملیتی است که توسط کونو سوکه ماتسوشیتا در سال 1918 در کادوما ، اوساکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدای کار به ساخت تجهیزات الکتریکی می پرداخت. نام شرکت از اول اکتبر ۲۰۰۸ از ماتسوشیتا به پاناسونیک تغییر یافت. امروزه گروه شرکت‌های پاناسونیک از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و الکترونیکی به شمار رفته و گستره محصولات آن از اجزا و قطعات الکتریکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، اتوماسیون کارخانجات و تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی ادارات را در برمی‌گیرد. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۸۶ با ارائه سیستم hybrid port و در سال ۱۹۹۳ با تولید اولین سیستم‌های تلفن دیجیتال super hybrid موجب دگرگونی درصنعت سیستم مراکز تلفن در جهان گردید.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 



















تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW - Digikala









رتبه: ۳٫۳ - ‏۱۹ مرورخرید اینترنتی تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW و قیمت انواع تلفن پاناسونیک از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های تلفن پاناسونیک با بهترین ...







تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T2378MX - ایده آل گستر









رتبه: ۵ - ‏۳ مرورنقد و بررسی گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T2378MX همراه با توضیحات و مقایسه محصول | ایده آل ... دانلود کاتالوگ تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MX.







Panasonic KX-T2378 فروشندگان و قیمت تلفن رومیزی - ایمالز








‎ریال ۶٬۰۹۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۷٬۵۵۰٬۰۰۰
734,000 تومان. تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW Panasonic KX-T2378MXW گارانتی ۱۲ ماهه پویان سفید. دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران · خرید اینترنتی.







لیست قیمت Panasonic تلفن KX-T2378 | ترب







دیجیکالا. تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW | Panasonic KX-T2378MXW. گارانتی ۱۲ ماهه پویان. خرید اینترنتی. ۷۳۴٫۰۰۰ تومان ...








گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک مدل Panasonic-KX ...







گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T2378mxw ساخت مالزی و به سفارش ... این گوشی تلفن پاناسونیک قابلیت اتصال به دیوار را دارد و با استفاده از این ...








قیمت و خرید تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW | ...







مشخصات فنی و خرید تلفن با سيم پاناسونيک KX-T2378MXW در فروشگاه اینترنتی چرچی نت، Panasonic KX-T2378MXW.








گوشی تلفن باسيم پاناسونيک مدل KX-T2378







تلفن پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۸ با ظاهری بسیار آشنا برای همگان و کیفیتی بسیار عالی، امکان پشتیبانی از دو خط تلفن را داراست. بلندگوی دیجیتال، وجود ۱۲ دکمه ...








تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T2378 - ایده برتر ...







تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T2378: این مدل که از گوشی های رومیزی و با سیم پاناسونیک می باشد از نوع تلفن رومیزی ساده است. برای قیمت و خرید تلفن ...








تلفن پاناسونیک KX-T2378MX - شرکت پارس پرداز تلفن







تلفن پاناسونیک KX-T2378MX تلفن آنالوگ قفل تماس نمایش ساعت داشتن پورت دیتا ... در تلفن پاناسونیک KX-T2378MX دارای بلندگویی دیجیتال دو طرفه است که با زدن دکمه روی ... گوشی، بدنه اصلی تلفن، سیم فنری، سیم تلفن، دفترچه راهنما ...








تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW - فروشگاه ...







تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW. ... کنفرانس ، بلندگوی دیجیتال. مشخصات بی سیم - نوع باتری: 3 باطری قلمی غیر شارژی. مشخصات فنی; نظرات کاربران ...








تلفن باسیم پاناسونیک KX-T2378MXW | بازار سلامت ...







بررسی مشخصات , به روزترین قیمت از برترین فروشگاه های کشور و خرید آنلاین تلفن باسیم پاناسونیک KX-T2378MXW.








مشخصات - قیمت و خرید تلفن پاناسونیک KX-T2378









رتبه: ۲ - ‏۳ مرورخرید تلفن پاناسونیک KX-T2378 با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی شیلاک | مشخصات و قیمت تلفن پاناسونیک ... تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG2511.







تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T2378MXW - فروشگاه ...







تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T2378MXW لفنی دو خط است این تلفن دارای صفحه نمایش ۱۶ کاراکتری ... همچنین تلفن ۲۳۷۸ دارای بلندگوی دیجیتال با تنظیم صدا،.








بایگانی‌های تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW - XASH







T2378 تلفن با سیم پاناسونیک KXT2378MXW. از 595,000 تا 950,000 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت. 0. 0. 0. 5. 0. 4. 0. 3. 0. 2. 0.








تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW | خرید اینترنتی آلما







۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - قیمت : 734000 تومان. برند : Panasonic. خرید پستی تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW. قیمت تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW.








تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW - پرچابا







تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW و خرید و فروش و قیمت گذاری اداری و تجاری و رقابتی آن ها در پردیس چاپگر باران تلفن: 88322120-021.








مشخصات ، قیمت و خرید تلفن با سیم پاناسونیک KX ...







جدیدترین مدل های تلفن با بهترین قیمت , خرید اینترنتی تلفن با سیم پاناسونیک KX T2378MXW ,








خرید گوشی تلفن پاناسونیک زیر قیمت کل بازار | زنبیل







... تلفن بی سیم ، تلفن رومیزی، گوشی تلفن ثابت ، VoIP و تلفن سانترال پاناسونیک ... کشور | 10 روز گارانتی خرید | تضمین خرید با بهترین قیمت گوشی تلفن پاناسونیک. ... مدل KX-TG3811BX با گارانتی کامتل/ پویان ... مدل KX-T2378MXW.








تلفن رومیزی باسیم پاناسونیک KX-T2378MXW – فروشگاه ...







دسته‌بندی: رومیزی دو خط برچسب ها: پاناسونیک, تلفن, رومیزی دو خط ... یکی از مزایای تلفن رومیزی باسیم پاناسونیک KX-T2378MXW پورت دیتا جهت اتصال به ...








تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW - شانی کالا







خرید اینترنتی تلفن با سیم پاناسونیک KXT2378MXW با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی شانی کالا.








تلفن با سیم پاناسونیک مدل KX-T2378MXW -قیمت فنی و ...







تلفن با سیم پاناسونیک مدل KX-T2378MXW ، گوشی panasonic ساده رومیزی کالرایدی صفحه نمایش قابلیت کنفرانس بلندگوی دیجیتال دسترسی سریع به شماره ...








لیست قیمت کالای اداری پاناسونیک - Panasonic - بولتن نیوز







۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - تلفن با سیم پاناسونیک KX-TT7705X, ۸۰,۰۰۰, ۱ ساعت پیش ... ۷۶, Panasonic KX-T2378MXW - رومیزی پاناسونیک KX-T2378MXW تلفن رومیزی ...








تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW - فروشگاه ...







تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW خرید تلفن با سیم از فروشگاه اینترنتی خریدکن پورت دیتا جهت اتصال به کاپیوتر ، فکس ، مودم ،فاقد Caller-ID.








تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW Panasonic KX ...






تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW Panasonic KX-T2378MXW نام فروشنده: تابش براي دريافت اطلاعات بيشتر از اين کالا به بخش توضیحات مراجعه نماييد.








تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW-Panasonic KX ...







تلفن با سیم2378, پاناسونیک2378،panasonic2378،,فروشگاه اینترنتی اوراشی | Orashi Online Shopping.








مشخصات، قیمت و خرید تلفن باسیم پاناسونیک KX-TS880 ...








رتبه: ۳٫۷ - ‏۱۲ مرورخرید اینترنتی تلفن باسیم پاناسونیک KX-TS880 و قیمت انواع تلفن متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های تلفن متفرقه با بهترین قیمت در ...







تلفن با سیم پاناسونیک KX-T۲۳۷۸MXW - آنتیک کالا







۷ مهر ۱۳۹۸ - تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW ... با مجهز شدن تلفن KX-T۲۳۷۸MXW به جک هدست، کاربرانی که در اپراتورها مشغول به فعالیت هستند، ...








تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW – فروشگاه ...







تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW – فروشگاه اینترنتی برنزی. ... شناسه محصول: 0f698ef44e40 دسته: تلفن, صوتی تصویری, کالای خانه و ابزار سریال ...








تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW Panasonic KX ...







مشخصات فیزیکیابعاد پایه 224x167x95 میلی‌متر قابلیت اتصال به دیوار دارد.








Panasonic KX-T2378MXW | باسیم، دوخط - دیجیتال لند







نقد و بررسی و فروش تلفن پاناسونیک KX-T2378MXW | باسیم، دوخط.








تلفن با سيم پاناسونيک KX-T2378MXW Panasonic KX ...






خرید اینترنتی تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW و قیمت انواع تلفن پاناسونیک از فروشگاه آنلاین سند باد. جدیدترین مدل های تلفن پاناسونیک با بهترین ...








مشخصات، قیمت و خرید تلفن با سيم پاناسونيک KX ...






لیست قیمت تلفن با سيم پاناسونيک KX-T2378MXW با بهترین قیمت در موتور جستجوی فانوس 724 خرید اینترنتی تلفن با سيم پاناسونيک KX-T2378MXW.








تلفن رومیزی : تلفن رومیزی پاناسونيک KX-T2378MXW







تلفن با سيم پاناسونيک KX-T2378MXW. ... برند: پاناسونیک (Panasonic). دسته بندی: تلفن رومیزی. کد کالا: PAN-KXT2378MXW. قیمت فروش :166,000 تومان.








دانلود دفترچه راهنمای تلفن پاناسونيك - تلفن های سانترال ...







دفترچه راهنمای کار با تلفن های سانترال پاناسونیک را دانلود نمایید و راهنمای تلفن های ... جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید; guide-Manual KX-T7730 ... استدعا دارم چنانچه مقدور باشد راهنمای انگلیسی تلفن بی سیم پاناسونیک رومیزی ...








دستگاه تلفن ثابت پاناسونیک KX-T2375 تلفن پاناسونیک ...







۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - دستگاه تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T2375 مدل دیگری از سری تلفن های ثابت پاناسونیک می باشد و با وجود این که از قیمت کمی برخوردار است ...








قیمت و خرید گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T2378MXW ...







خرید اینترنتی (آنلاین) گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک (KX-T2378MXW (Panasonic و قیمت انواع تلفن پاناسونیک (Panasonic) از فروشگاه اینترنتی لیون ...








خرید ، قیمت و بررسی انواع تلفن ، فروش تلفن ، خرید آنلاین ...







خرید ، قیمت و بررسی انواع تلفن ، فروش تلفن ، خرید آنلاین و ارسال پستی با 7 روز مهلت تست و 24 ساعت عودت بدون قید و شرط. ... تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC1711 · پاناسونیک KX-TGD322 ... تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T2378MXW ...








Panasonic KX-TGC220






Panasonic KX-TG3721. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3721. ۰ ۱۷۰,۰۰۰ ... Panasonic KX-T2378MXW. تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW. ۰ ۱۹۵,۰۰۰.








تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW






تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW مشخصات فنی تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW مشخصات فیزیکی ابعاد پایه 224x167x95 میلی متر قابلیت ...











تصاویر بیشتر برای تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXWگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











مشخصات فنی و قیمت تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW









رتبه: ۰ - ‏ ۱ مرورصفحه‌نمایشی که بر روی این دستگاه قرار دارد قابلیت نمایش 16 کاراکتر را همراه با ساعت دارد. امکان اتصال تلفن جانبی به این دستگاه امکان پذیر است. یکی دیگر از ...







خرید اینترنتی تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW ...









رتبه: ۳٫۳ - ‏۹ مرورخرید اینترنتی تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.







تلفن - گروه فروشگاه اینترنتی دیجی 100






انواع تلفن های پاناسونیک «panasonic» ، گیگاست Gigaset ،آ ا گ AEG , آلکاتل Alcatel , تامسون Thomson در فروشگاه ... تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW.








گوشی های رومیزی پاناسونیک KX-T2378 - سانترال







۲ اسفند ۱۳۹۱ - گوشی های رومیزی پاناسونیک KX-T2378. نمایشگر 16 حرفی با ساعت; با قابلیت برقراری کنفرانس 3 نفره; بدون سیستم مزاحم یاب.








تلفن با سیم پاناسونیک KX-T2378MXW | سیما مال







۴ بهمن ۱۳۹۸ - تلفن «KX-T2378MXW» ساخت شرکت پاناسونیک قطعاً در خاطرات کودکی شما حک شده است. حتی اگر این مدل نباشد شکل و شمایل این تلفن برای ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو