loading...
اپل یعنی سیب
arash 281 بازدید : 251 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید رسوب زدای مغناطیسی کد 002 


قیمت : 600000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی رسوب زدای مغناطیسی کد 002 


قیمت رسوب زدای مغناطیسی کد 002 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



رسوب زدای مغناطیسی کد 002


 



 


رسوب زدای مغناطیسی

این محصول ساختاری فلزی داشته و از مقاومت بالایی برخوردار است. سایز این رسوب‌زدای مغناطیسی برای قرارگیری روی لوله‌ای 1 اینچ مناسب است. این محصول با کمک ایجاد میدان مغناطیسی قدرتمند پیوندهای رسوبات معلق در آب به خصوص پیوندهای یونی کلسیمی و منیزیمی را می‌شکند و آن‌ها را از حالت ذرات ریز خارج می‌دهند تا در ادامه‌ی مسیر موجب رسوب‌گرفتگی نشوند. لازم به ذکر است که  شرکت تولیدکننده این محصول می‌گوید برای سال‌های زیادی عملکرد خود را حفظ کند و در رسوب‌زدایی به خوبی عمل کند. میدان مغناطیسی که این محصول ایجاد می نماید به شکل دایره ای در اطراف لوله پخش می شود و می تواند مانند سپر محافظتی از ورود یون های کلسیم منیزیم در حالت رسوب گذار جلوگیری نماید. این محصول برای قرارگیری و نصب روی لوله‌ی آب طراحی شده است. برای این مظور کافی است آن را با کمک رزوه‌هایی که دارد روی شیر بپیچانبد و نصب کنید.

شما می‌توانید با بهره‌گیری از این محصول مانع ازافت عملکرد دستگاه‌های خود در اثر رسوبات آب سخت شوید. از این دستگاه رسوب‌زدای مغناطیسی می‌توانید برای دستگاه‌هایی مانند پکیج‌های گرمایشی، آبگرم‌کن‌ها، ماشین‌های لباسشویی، ماشین‌های ظرفشویی، کولرهای آبی و سایر لوازم مصرف کننده‌ی آب سرد و گرم استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این رسوب‌زدای مغناطیسی را نباید روی لوله‌های فلزی نصب کنید.

همواره انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه‌ها و وسایل اهمیت بالایی دارد. این اقدامات موجب می‌شوند تا فرد با انجام هزینه‌هایی به مراتب پایین‌تر مانع از ایجاد خساراتی شود که هزینه‌های زیادی خواهند داشت. این محصول به کمک میدان مغناطیسی قوی که دارد قادر است پیوند مستحکم میان رسوبات کلسیمی معلق در جریان آب را بشکند و مانع از ایجاد رسوب‌گیری و جرم شود. این رسوبات به همراه جریان آب وارد شلنگ‌ها، لوله‌ها و مخازن می‌شوند که باید به نحوی از ورود آن‌ها به این مسیرها جلوگیری کرد. استفاده از فیلترها و رسوب‌زداها یکی از روش‌ها برای انجام این کار است. ابعاد این محصول به ترتیب طول، عرض و ارتفاع برابر با 15.5، 6 و 6 سانتی‌متر و وزن 0.78 کیلوگرم است.


 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


تاریخچه ضد رسوب مغناطیسی
برای اولین بار در سال ۱۹۴۸ دانشمندان روسی از تولید سیستم ضد رسوب مغناطیسی و کاربرد میدانهای مغناطیسی در زمینه بهبود آب پرده برداشتند که نهایتاً در سال ۱۹۵۰ به طور گسترده در بازارهای جهانی عرضه شد البته این تجهیزات بنا به پیشرفت های بنیادی در اصول میدان های مغناطیسی دچار تغییرات گسترده ای شدند به گونه ای که امروزه امکان استفاده از این تجهیزات درآب های فوق سنگین (sea water) نیز فراهم گردیده است.
ضد رسوب مغناطیس استاتیک حاصل تحقیق در دنیای علوم مغناطیس است ، که در عرصه بهبود آب بسیار کارایی داشته و امروزه در کشور های صنعتی از جمله آمریکا ، روسیه ،ژاپن، هند ، انگلستان ، ایتالیا ،کره جنوبی به عنوان روشی بی خطر و کارا در زمینه بهبود آب شناخته شده و استفاده می گردد .ضد رسوب مغناطیس استاتیک مولد اغتشاش مغناطیسی در جریان آب بوده که اغتشاش پایه گذار تغییرات در ساختار فیزیکی آب خواهد بود. انتخاب میدان مغناطیسی این سیستم به گونه ای صورت گرفته که توام باجلوگیری از رسوب جدید می تواند در حذف رسوبات قبلی هم موثر باشد ، البته قدرت میدان و چیدمان آن با اثر پودر نانو سرامیک در تولیدات این شرکت همسو گردیده تا هدر رفت میدان به حداقل رسیده و به بهترین نحو به عمق سیال نفوذ نماید.این در حالیست که املاح رسوب گذاردر آبهای سنگین و فوق سنگین نیز از اغتشاش این میدانها در امان نخواهند ماند.
عدم تشکیل رسوب جدید:
ایجاد اغتشاش قطبی میدان های مغناطیسی و تنش های ایجاد شده در سیال در حال عبور منجر به تغییر در ساختمان بلور کلسیم در حال عبور می گردد، به این گونه که بلور کلسیت که دارای ساختاری متخلخل با ظرفیت بالای جذب سطحی دیگر املاح (کلر،آهن،سیلیس) ، با رسوبی بسیار سخت و متمایل به چسبندگی به سطوح و در مجاور دمای بالای ℃30 این میل در آن تشدید می گردد ، به بلور آراگونیت که تمایل به تعلیق در سیال که استعدادی در چسبندگی به سطوح ندارد تبدیل می گردد. بلور آراگونیت در درجه دمای بالای ℃30 بر خلاف بلور کلسیت میل به تعلیق بیشتری از خود نشان می دهد. کلسیت و آراگونیت از لحاظ ساختمان بلوری بسیار باهم متفاوت هستند و با درک این تفاوت میان این دو بلور می توان دریافت عدم تشکیل رسوب جدید چگونه پس از نصب ضد رسوب مغناطیس استاتیک اتفاق می افتد. این فرآیند کاملاً فیزیکی به نرم تر شدن آب های سنگین و فوق سنگین کمک شایان به ذکری می نماید.
حذف رسوبات قبلی:
با توجه به نرم شدن آب پس از عبور از بهبود دهنده مغناطیس استاتیک در ابتدا کشش سطحی آب به عنوان یکی از شاخصه های فیزیکی آب با مبنا قرار دادن آب استاندارد ppm)400( در حدود dyn/cm3 6/1 کاهش می یابد، در این حالات عموماً شاخصه ی فیزیکی دیگر آب یعنی حلالیت آب افزایش می یابد که با توجه به قدرت حلالیت بیشتر آب می تواند به مرور زمان رسوب بر جای مانده از قدیم را تدریجاً با کیفیت های مختلف از نظر ابعاد حذف نماید. در برخی پروژه های انجام شده رکوردهایی ۲ ماهه تا ۳۶ ماهه در حذف ۴۰٪ از رسوبات قدیم دست یافته ایم. البته که حذف رسوبات به کلونی رسوبی، حجم رسوب و عمر آن بستگی دارد.قدرت میدان که در سیستم ضد رسوب مغناطیس استاتیک به خوبی بهینه گردیده این امر را میسر می نماید.


 



تصاویر بیشتر


 



رسوب زدای مغناطیسی کد 002
رسوب زدای مغناطیسی کد 002



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید رسوب زدای مغناطیسی کد 002 ارزان , رسوب زدای مغناطیسی کد 002 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی رسوب زدای مغناطیسی کد 002 ,خرید اینترنتی رسوب زدای مغناطیسی کد 002, خرید رسوب زدای مغناطیسی کد 002 با قیمت 600000 ,خرید رسوب زدای مغناطیسی کد 002 فقط 600000 ,خرید Miscellaneous رسوب زدای مغناطیسی کد 002 ,خرید Miscellaneous با قیمت 600000,kharid رسوب زدای مغناطیسی کد 002, gheymat رسوب زدای مغناطیسی کد 002  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو